Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Den Sjätte Oktober


Detta slängde jag på mig idag. Invigde den nya t-shirten som verkligen är superskön. Har bara haft
textil idag så man åkte till stan var där i några timmar och sen hem igen. Fortsatte med mönstret på
 mitt grundliv och blev troligtvis klar med det efter många om och men. Annars har jag resten av dagen
 suttit i soffan och läst -Det ska bli ett sant nöje att döda dig. Nästa vecka måste den nämligen vara
utläst plus att jag måste ha hunnit skiva en recension också. Yes och utöver det så har jag ätit massa
 god fika, presenter för idag har lilla jag namnsdag :)







Marie-Loise

verkligen skit snygg tröja.. vart har du köpt den?? fika för mig med.. för fika e juh bara såå gott o trevligt. bäst med sällskap dock

Skrev detta: 2010-10-07 / 14:22:27
Blogg/Webbsida: http://withanattitude.blogg.se/
ÅSA



oh, vad e det där för byxor? Ser snygga ut :D



Skrev detta: 2010-10-13 / 09:06:53
Blogg/Webbsida: http://enjaveltill.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback