Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

50-öringens sista dag

Hejhej! Torsdag har det vart idag, den 30:nde september. Sista dagen på månaden innan oktober och sedan också sista dagen för vår lilla 50-öring :) Så för att påminna bara, den går inte längre att använda om du inte åker snabbt iväg och handlar upp för dom då ;) Men ja, det går ju självklart att lämna in på banken också. Vad tycker du om att 50-öringen försvinner? Bra/dåligt?

Hur som helst så ska jag kortfattat berätta om dagen. Svenska, gympa (orientering) och sen sist textillektion där vi började på mönsterkonstruktion åt Saras scenkläder. Tittat på idol ikväll.









Marie-Loise

tycker faktiskt att det är bra att dem försvinner för jag tycker dem är as jobbiga. fast o andra sidan så kan man inte längre fylla sin spargris med dem dära små jobbiga pengarna man inte vill ha med sig..

Skrev detta: 2010-10-01 / 02:05:45
Blogg/Webbsida: http://withanattitude.blogg.se/
A&V

Jag tycker det är bra, precis som du säger, de ligger där i plånboken och man använder de nästan aldrig.

KRAM!

Skrev detta: 2010-10-01 / 15:45:17
Blogg/Webbsida: http://wittmoss.blogg.se/bestfriends/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback