Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

9/9

8:55 Svenska, pratade om nollning och läste upp de romantiska dikterna.
10:30 Idrott, "teori" och sedan ett litet konditionstest.

13:10 Teater och formgivningskursen, där jag fortsatte att skissa upp en teckning på krinolinklänningen vi håller på att göra. När en timme hade gått gick vi över till rock/jul arbetet där jag måla lite och leta tyger.

En rolig sak också är att ena min textillärare skulle söka upp lite textil utställningar i göteborg i går på nätet, men vipps där kom min blogg upp av rena "slumpen" :) Hihi roligt! Och kul att höra att hon tyckte det var en underbar sida och att de vill ha hjälp med att skaffa en blogg/design till våran inriktning.. Skoj!

Ska nu lägga in en design till en person sen får jag sätta igång och plugga på en engelska läxa. Klockan 8 blir det idol. DÅ, tjejen som vi ska sy kläder till på textilen (rock/jul arbetet) ska kanske vara med..











Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback