Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Designbeslutet

Hejhopp! Tisdag idag och har hänt rätt mycket. Hade först textil, färg och form där jag klippte ut tyget till ett linne och skissa lite. Tror jag har kommit på hur jag vill ha det nu. Åt fika och sluta tidigare för att ta sig till skolan och ta skolfoto. Har ni tagit skolfoto än? Japp och efter det, mat, kultur och idéhistoria -bild, svenska och ...

... sen till sist gick man tillbaka till textilsalen. Där då Sara (tjejen vi ska sy kläder åt för nån rock/jul show) tittade på våra skisser. Så nu alla ni som undrar hur det gick för mig! Så ska ni få veta det att av två outfits som hon valde var en, en av mina skisser som jag gjorde (med några förändringar) men tyvärr så får det bli en liten hemlis på vilken av dom det blev :P Jag är i alla fall superglad!

Åkte hem. Snackat med Mikaela och tittat på idol och house.







V

Jag hade skolfoto idag, 24 september <3

Vet du när du lägger upp någon ny kreation? ;D

Skrev detta: 2010-09-24 / 18:20:54
Blogg/Webbsida: http://wittmoss.blogg.se/bestfriends



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback