Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Helgen v.36

Fredag: Jag var hemma på kvällen och tittade på idol och käka godis. Efter det satte jag på filmen, Remember Me som jag för övrigt tyckte var jättebra. Fin historia och gillar det oväntade slutet. Rekommenderas!

Lördag: Tillbringade hela dagen på mitt rum då jag möblerade om totalt. Tycker det blev riktigt bra. Var nöjd med det jag hade innan, men detta blev ännu bättre. Mycket större ytor. Plus att jag tog bort min lilla tv och flytta in en stor tv som jag ärvt av farmor ♥ På kvällen titta jag på tv och filmen, Irene Huss -Den krossade tanghästen.

Söndag: Sovde till elva. Åt frukost och "pysslade" (inlägg kommer om detta) samtidigt som jag spelade in två filmer, Irene Huss -Nattrond och Of Mice And Men. Vid fyra tittade jag på the fashion show och sedan gick jag upp till syrummet och började på med annat (kommande inlägg). Yes och sen åt jag, ska nu sätta igång och plugga...

Sammanfattning: Riktigt skön och slapp helg med mycket "arbete".

Vad har du gjort i helgen?







Erica - 18år & Mamma till Neo 1år <3

Shit, hur kan du göra så fina designer? :O

Skrev detta: 2010-09-13 / 12:34:00
Blogg/Webbsida: http://ericaslife.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback