Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Några nya (bra?) filmer

I förra veckan så gick jag in på cdon och beställde två filmer, remember me och dear john. Har inte sett någon av dom faktiskt och ville gärna ha dom för att se om de är bra (vilket jag tror dom är) Remember me kom idag på posten medans jag får vänta någon vecka till på dear john då den inte har släppts än.

Igår var jag också på gekås innan jag började jobba, där köpte jag ytterligare en film, snabba cash. Sen så hade också den fjärde twilight boken kommit dit så passa på att köpa den med, så får vi se när jag kommer börja läsa.

Köpte även lite till småsaker men inget märkvärdigt. Men nu till filmerna igen. Har du sett någon av dom? Tycker du dom var bra? Vilken är bäst?









filippa

Har bara sett Snabba Cash och Dear John. Snabba Cash är överdriven och ja... sådär. Dear John är snyftfilm men lite överdriven åt kärlekshållet, haha :D

Skrev detta: 2010-09-06 / 22:02:56
Blogg/Webbsida: http://filippafredriksson.blogg.se/
jenny - ROSEETTENS ♥

åh dear john !

så himla bra, har aldrig gråtit så mkt till den filmen asså !

Skrev detta: 2010-09-06 / 22:07:34
Blogg/Webbsida: http://roseettens.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback