Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Glädje och krångel

Har de senaste dagarna pysslat med kragen på blusen, har rent ut sagt gått åt helvete! Strykjärnet brände hål på tyget så man fick sprätta upp, göra nytt och då uppstår det ytterligare fel som leder till fler fel. Så nej jag är inte klar än, men snart hoppas jag! Tålamodet har sjönkt till noll liksom. Har även letat efter katten som var borta men efter sex dagar så kom han hem i natt, men är inte hemma nu när vi kom hem från Torekov (årets sommarställe), där jag sovit i natt.

Jag väntar..







Fanny

sv: nahe vad synd, men okej tackar så jätte mycket för tipsen :) vi får se om jag tar tummen ur röven och syr en snart oxå, haha.. kramkram

Skrev detta: 2011-04-20 / 19:39:19
Blogg/Webbsida: http://fimas.blogg.se/
Jonesy

Längtar efter att få se mer av dina egna kreationer! Det är så inspirerande sånt! Själv är jag novis och inget vidare duktig på att sy, men jag lär mig lite i taget.

Skrev detta: 2011-04-21 / 11:04:59
Blogg/Webbsida: http://jonesythekatt.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback