Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Ledighet


Whiho, helg och påsklov nästa vecka. Dessutom så har man estetvecka veckan efter så man kan säga att man får två veckor ledighet, underbart! Har tillbringat min dag på sömnad, kragen till blusen. Dock inte klar, har även vart ute och letat efter ena katten som är på vift. Var är du!?! Imorgon bär det av mot båstadhållet en liten stund.







krille

tack så mycket!

Skrev detta: 2011-04-17 / 23:03:17
Blogg/Webbsida: http://ellirk.blogspot.com
Vinessa

Vad kul det låter med modevisningen!

Skrev detta: 2011-04-27 / 20:36:51
Blogg/Webbsida: http://sistersatheart.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback