Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Rachel Zoe för Lindex


Några bilder från samarbetet mellan Lindex och toppstylisten Rachel Zoe. Mycket fint, men kanske lite väl överskattat. Det hade ju varit en annan sak om hon hade designat kläderna, men nu rör det sig ju bara om lite utvalda favoriter och hur hon stylat ihop det. Kan vem som helst göra. Så för att åka och köpa ett plagg där det står: Styled by Rachel Zoe, tycker jag är en flopp! Men visst, vissa av plaggen är ju riktigt fina men tycker inte hon ska ha äran för det, bara för att hon är känd. Men säger dock inte att hon inte är bra, för det är hon. Men just i detta sammanhanget handlar det bara om pengar, antagligen går det kanske dåligt för företaget? Rachel hör bättre ihop med röda mattan. [Läs mer här] Vad tycker du om samarbetet med Rachel?

"Världen är så orättvis ibland. Folk gör jobbet och sen sätter man själv sitt eget namn på etiketten."







MARIA - mode, outfits & inspiration

Vänta va? Är det inte Rachel som designat kläderna? :o har hon bara satt ihop outfits med några plagg?

Skrev detta: 2011-04-21 / 11:04:13
Blogg/Webbsida: http://mmiaas.blogg.se/
MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: ja, jag som tyckte det var så konstigt när jag hörde att hon skulle göra ett samarbete med Lindex, eftersom hon är stylist och inte designar kläder. Men det förklarar ju lite ;) nu blev jag ju faktiskt besviken! :/

Skrev detta: 2011-04-21 / 16:40:26
Blogg/Webbsida: http://mmiaas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback