Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Där man hör hemma



Haft en ledig "hemmadag" idag. Stickat på klänning, bakat kladdkaka som blev för övrigt riktigt god! Nog den bästa jag någonsin gjort. Följde detta [recept] dessutom la en hinna av mörk choklad ovanpå. MUMS!
Legat ute i gräset och njutigt med båda katterna om var sida om mig och gosat. Nu för en stund sen gjorde jag en rejäl ansiktsrengöring, med peeling och ansiktsmask osv.
Nu sitter jag bara här och låter härliga låtar tränga in i öronen och ser på so you think you can dance klipp. Gooood!







Rebecca Rehn { F O T O }

Fin bild!

Skrev detta: 2011-08-17 / 21:11:54
Blogg/Webbsida: http://rebeccaarehn.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback