Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Back 2 School


Maryna Linchuk by Paola Kudacki for Harper’s Bazaar US


Idag vakna man av väckarklockan klockan 6, men orka inte gå upp innan tjugo i (så brukar de va). Första skoldagen av tredje året och jag fick mina (22?) tjejer och klassen enda kille återsamlad halv 9. Roligt att se alla som man inte sett på hela sommaren.

Och allt var precis som det bruka vara! Haft två nya lektioner idag som ni kan se i förra vilket visar att jag haft religion och nutida konst. Nutida konstens ämne idag och flera veckor framåt är dans, vilket jag förövrigt tycker är rätt roligt och intressant!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback