Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Dancing the whole way home


Idag "flög" jag hem igen från skåne. Nästan vart där en vecka och har vart superskönt trots det regnat, blåst och åskat rätt mycket på senare dar..

Miss Li - Dancing the whole way home







M ;)

=) mysigt!!

Skrev detta: 2011-08-11 / 19:53:10
MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: tack, jag har verkligen haft det underbart! :D kram!

Skrev detta: 2011-08-11 / 22:11:27
Blogg/Webbsida: http://mmiaas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback