Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Happy Smile


found on: weheartit.com

Jobbat två dagar och imorgon gäller de, SISTA DAGEN!! :D Som är schemalagd dåda, men kommer nog (förhoppningsvis inte) få något mer på sommarlovet så då jävlar ska jag börja njuta av sommaren innan skolan börjar igen. Sticker redan imorgon till skåne och har de gött och troligtvis ska jag även komma hem igen med ett par skor till som jag tänkt på i över en månad nu men inte kunnat köpa. Vill och måste ha!

Dessutom måste jag passa på och gratta min Fanny på 18 årsdagen! BAMSESTOR GRATTISKRAM!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback