Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Headerbyte


Har vart ledig idag från skolan, (varje torsdag). Så har idag gjort lite design till en tjej och blev även sugen att fixa till lite hos mig också. Trött på att ha mig själv i header så nu kör vi all in på sömnadstemat!

Klicka f5 om du inte ser skillnaden. Vad tycker du? Tumme upp eller ner?







Helena

Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram

Skrev detta: 2011-08-25 / 18:29:37
Blogg/Webbsida: http://helenaskvarter.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback