Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Höstens tvstarter


Fullspräckad tvhöst blir det. Här nedan har ni några säsongstarter som börjar de närmsta veckorna.
Något program ni ska kolla på?

Vecka 34
Måndag - Breaking News med Filip & Fredrik | 22:00 i Kanal 5
Tisdag - True Talent | 20:00 i Tv 3
Tisdag - Fångarna på Fortet | 20:00 i Tv 4
Onsdag - Parlamentet | 21:30 i Tv 4

Vecka 35
Måndag - Halv åtta hos mig | 19:30 i Tv 4
Måndag - Robinsson | 20:00 i Tv 4
Tisdag - House | 21:00 i Tv 4
Söndag - Idol 2011 audition | 20:00 i Tv 4

Vecka 36
Onsdag - Bonde söker Fru 2011







Blopparna-Emmy

true talent är något jag ska se, det verkar vara en ny hitt! Något som klår ut Idol kanske, det hoppas jag på :)

Skrev detta: 2011-08-22 / 14:37:41
Blogg/Webbsida: http://blopparna.blogg.se/
MatildaNancy

Hej, jätte fin blogg!

Hur har du gjort texten i headern? är det photoshop? :)

Allt bra med dig?

Skrev detta: 2011-08-22 / 23:04:18
Blogg/Webbsida: http://matildanancy.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback