Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Ralph Lauren Sneakers

Har gått och tänkt på ett par Ralph Lauren sneakers (om man ska vara exakt) i 36 dagar då jag någon vecka innan gick in i en affär i skåne där ett par skor skymta till. Alltid varit lite emot converse då ALLA har sånna. Och jag är en sån person som inte vill ha likadant som ALLA andra. Därav tänkte jag att dessa är mer unika och mycket mer finare märke.



Och nu står dom framför mig, (lägg märke till ordet dom) Jo exakt, gick in i butiken ute efter ETT par men när jag såg att det fanns i fler färger så kunde jag bara inte välja ETT par. Så det fick bli ETT par vita OCH ETT par mörkmörkblå.

Mycket lycklig ägare, då jag till och med i natt drömde om att jag gick in i butiken och att alla var slut. Tur att dom inte var det! :D Grymt snygga! Kommer användas flitigt i höst.







Siri

Jättefina!! :)



sv: Nej man ska verkligen aldrig säga aldrig - allt gå så länge man satsar!! Lycka till :)

Skrev detta: 2011-08-11 / 23:14:40
Blogg/Webbsida: http://siribeckman.se
Gabbe

du är länkad!

Skrev detta: 2011-08-12 / 15:08:46
Blogg/Webbsida: http://gabbesketch.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh vad kul att du också köpt såna!! :D De är så grymt snygga! Älskar mina vita! :)

Skrev detta: 2011-08-16 / 23:47:11
Blogg/Webbsida: http://adaras.se
Mia

Vad heter modellen? :)

Skrev detta: 2012-04-15 / 12:42:44
SVAR TILL MIA

Truro hi racer, står det på skokartongen :)

Skrev detta: 2012-04-15 / 14:17:41
Blogg/Webbsida: http://jeenlicious.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback