Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Steg närmare resultaten


Japp nu har jag fått hem mitt underbara tyg också! Så himla fint ♥

Dessutom har jag suttit många många timmar med stickning av långklänningen. Och nu är alla fyra delar klara!! Till och med tappat lite skinn på ena fingret, haha! Hard work work. Näpp men riktigt skönt att det är klart. Nu ska jag bara på något sätt sy ihop delarna och göra en kant runt överdelarna och dra lite i de, sen är det klart och jag behöver inte sticka nåt mer!

För er som inte vet så måste man göra en stickningsuppgift på textilen och det är denna långklänning jag hållt på med i sommar.







kurdisk muslimsk tjej <3

fint tyg:)

Skrev detta: 2011-08-19 / 23:31:15
Blogg/Webbsida: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
sussi

oh...

har du stickat en hel klänning...

jösses.. ser verkligen fram emot å se den färdig..

ska ja sticka typ något som en halsduk så tar de ca 100 år

å blir ändå snett å vindt.. hihi-...

Skrev detta: 2011-08-20 / 14:21:37
Blogg/Webbsida: http://siouxzie.blogg.se/
sussi

ja hade nog blivit tokig till slut

å göra ngt så tidskrävande :P

har lite kass tålamod =)

Skrev detta: 2011-08-21 / 11:05:40
Blogg/Webbsida: http://siouxzie.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback