Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Three days

I fredag hade jag en riktigt härlig dag. Hade textil från åtta till tjugo i tre, men satt över en liten stund. Gick mest igenom vad som skulle göras, testa vad som blev bäst, rätta till några mönsterdelar och klippte och overlockade tyger som har nu tvättats. Sedan gick jag och Linn i stan en liten stund och sedan utmed havet och stanna och låg och sola lite utanför Varbergs Fästning. Möte sedan upp Linnea och gjorde lite god mat och hade en mysig kväll med film.

Igår och idag däremot blir och har det mest blivit att göra på stickningen och läsa i körkortsteori-boken. Dessutom ska jag ut och klippa gräsmattan nu. See ya soon.







Gabbe

sv: jo det är bättre här också nu =D lite molnigt, men hyfsat varmt och lite mer sol =)

Åh tack =D

Skrev detta: 2011-08-28 / 14:27:42
Blogg/Webbsida: http://gabbesketch.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback