Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Who´ll Stop the Rain

Canon eos 60D + 18-135mm f/3,5-5,6
@ 135mm, 1/125, ISO 3200, f/5,6

Okej jag älskar inte vädret som jag skrev i förra inlägget. För det har till största delen regnat hela dagen idag och en del igår också. Men till och från så har jag där emellan suttit och tittat på solnedgången, ute och fotat lite, stickat och tittat på några avsnitt av vänner bland annat. Inte så värst mycket men gott och väl tillräckligt för att njuta av ledigheten som sagt!







t h a i p i n n e n ♥

sv; åhh tack så mkt !:D

Skrev detta: 2011-08-09 / 11:52:01
Blogg/Webbsida: http://thaipinnen.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback