Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

I Juletider


Mysig jul hemma hos mig. Har tillbringat några dagar tillsammans med Mikaela och fått nya roliga/galna minnen och firat jul. Fick en underbart skön klapp, spavistelse med kurbad och massage tillsammans med henne. Vilket kommer bli av nåt lov framöver. Sedan var det på tiden att klippa av några centimeter på håret också, så nu är det också gjort! Tack ska du ha vännen

Imorgon blir det syskondag i Göteborg!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback