Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Deltävling 1


Även om ni alla säkert vet så var det dessa ovan som gick vidare igår i melodifestivalens första
deltävling. Själv tycker jag det inte var så mycket att hurra för. Lite halvbra start, men så är väl
det alltid. Jag är i alla fall nöjd över vilka som gick vidare. Vem hade liksom inte räknat med att
danny hade gått vidare? Hade han gjort även om han hade kommit med en dålig låt. Sedan hade
swingfly samma gung i låten som han alltid har, ett plus också att han fick sällskap av den föredetta
idoldeltagaren, Christoffer Hiding (rätt imponerande att jag såg och kunde hela hans namn
med en gång - tävlade i idol 2007) De andra låtarna var väl lite så där halvtaskiga, men den dåligast
borde ha varit med Le kid (kopierat introt från Tove Styrke och hittat text & inspiration från Katy Perry)
Kom med nåt eget! Vad tycker du om gårdagens bidrag och var det rätt som gick vidare?

De utslagna bidragen: Rasmus, Dilba, Le Kid & Jonas


















Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback