Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Deltävling 3


Hmm vilka var det nu som gick vidare i lördags i melodifestivalen, jo direkt till finalen så tog Eric Saade
 och The Playtones de platserna. Och till andra chansen Sara Varga och Shirley´s Angels. Tycker det var
många låtar som lät helt okej, så lite svårt avgörande som var de bästa enligt mig. Sara Vargas låt kändes
dock lite mer speciell, attans bara att hon inte gick vidare direkt då hon ska tävla mot Loreen i andra
chansen, och hon var ju också jäkligt bra. Svår kamp! På lördag väntas sista deltävlingen,
vem går vidare då?

3 av de 4 som blev utslagna.









i d a f o t o - ida gilbertsson

The playtones kommer från här där jag bor, så vi känner dom.

det blev en hejdundrandes fest över hela kallinge när dom gick vidare, kan jag säga dig ;)



sv: tack! :)

Skrev detta: 2011-02-23 / 10:24:52
Blogg/Webbsida: http://idafoto.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback