Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Februari

Glen Luchford

Idag har vi gått in på en ny månad. Januari har nästan flygit förbi oss ju, men det har också hänt en hel del. Första dagen på februari började väldigt bra, då jag fått sova ut i 10 timmar. Riktigt skönt! Börjar tio över ett varje tisdag och fredag nu ett par veckor framåt. Så idag stod det bara kultur och idéhistoria (=film idag) och svenska på schemat. 

Kom hem för någon timme sen och sitter just nu här med spelande musik och funderar över kursvalet som måste göras innan den 17:e. Var hos syv igår och fick reda på att jag kan inte välja någon av de tre kurser som jag allra helst velat ha :/ Så sitter i en svår situation då jag måste välja en 50p-kurs, för vet ju knappt om man kommer hinna med att läsa 100p mer än vad man ska då det kommer vara mycket stessigt osv nästa vår inför modevisningen. Så vad ska man välja? Massage A, Manikyr & Pedikyr, Psykologi A eller kanske nån annan? Jag får fundera vidare...







Fanny

sv: hihi tackar! :)

Skrev detta: 2011-02-01 / 19:05:58
Blogg/Webbsida: http://fimas.blogg.se/
Anonym

jag hade nog valt psykologi A. det kan nog vara rätt intressant. men vill du inte göra nått "jobbigt" så ska du nog välja nått av de andra.// yvonne

Skrev detta: 2011-02-03 / 12:48:45



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback