Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Hur långt har jag kommit

Tänkte ge er en kort resumé om hur dagen har sett ut innan jag går och lägger mig. -Började klockan nio, men var redan på textilen kvart i och hade satt igång. Förmiddagen var det alltså blusen jag syssla med. Mat vid tolv och sedan fackteckning B, då jag inte hann med så mycket faktiskt. Leta inspirationsbilder och hade betygsnack om Mode och Design A- kursen som slutar vecka 10. Sluta den lektionen vid halv tre ungefär, men icke sa nicke. Då ville jag ju inte hem! Nänä, lilla jag satt kvar tills klockan var fem :)

Så hur långt har jag kommit med blusen? -Har sytt ihop överdel+nederdel x3 (framstycken+bakstycket) Även overlockat och gjort stickning på alla sömmarna. 

Det går riktigt bra med arbetet. Är så nöjd och nu känns det att man kommit en liten bit, även om man inte gjort så himla mycket på sömnaden. Nästa onsdag gäller det sidsömmar, axelsömmar, fåll och knäppkanten. Längtar!

Kort resumé var det, så slutar här. Godnatt!


Behati Princeloo photographed by Mariano Vivanco







t h a i p i n n e n ♥

sv; hih ija :D:D

Skrev detta: 2011-02-03 / 11:29:58
Blogg/Webbsida: http://thaipinnen.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback