Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Melodifestivalen 2011

Kan ni tänka er att imorgon så startar melodifestivalen igen. Det som var såna skriverier förra året när vi
inte kom med i eurovision att de skulle lägga ner det helt och hållet. Tycker det var bra att det inte blev så,
för meldodifestivalen är som en liten tradition och även om det inte går bra så ska man inte sluta för det!
Vissa uppskattar programmet, andra inte. Men man är inte tvungen att titta på det heller.

Så nu är det igång igen! Vilket jag ser fram emot. Har precis tagit en titt på artisterna som ska vara med i
de fyra omgångarna. Vissa tror man mer på än andra, såklart! Men det återstår att se vilka som
bjuder på de bästa låtarna. Vilka ser du mest fram emot att få höra?












Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback