Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Modetrend -vida byxor

Vårens byxor är inte alls så slimmade som det vart ett tag utan nu är det riktigt trendigt med vida byxor. De får gärna vara raka, ha antingen hög eller låg midja, sluta en liten bit ovanför ankeln eller gå enda ner, med eller utan gubbveck. Och i såklart i flera olika färger, men där de vita är de populäraste.

Har synts hos Celine, Chloé, Christian Dior, Hermés osv..












Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback