Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Födelsedagsbarn


Grattis Linnea på födelsedagen!

Hade en urmysig kväll med tjejerna igår, då vi firade födelsedagsbarnet med tårta, glass, spel, sång och mat på stan. Är fortfarande riktigt mätt, så frukost och middag får vänta ett tag till :P

Blir småpyssel idag och jobb med blusen. Ikväll går melodifestivalens andra deltävling igång med artister som: brolle, loreen, babsan, elisabeth andreassen, sanna nielsen, the moniker, anniela och christian walz. Ser fram emot att få höra the moniker då jag gilla han när han var med i idol för några år sen. Någon du ser extra fram emot att få höra ikväll?

Får bjuda på en Håkan Hellström -låt idag, eftersom det är han Linnea gillar bäst ;)









lollo

detsamma :)

Skrev detta: 2011-02-12 / 12:58:21
Blogg/Webbsida: http://ljansson.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback