Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Textildag

Som jag sa igår så skulle det vara heldag med textil idag, och det har det verkligen varit också. Från 9 till halv 3 så hade vi två lektioner varav jag som vanligt gjorde på blusen och fackteckning b med nobelklänningarna. Stanna dessutom kvar ensam lite till. Nämligen till halv 7, hehe. Så kommit en liten bit på blusen nu. Där ska sättas på en arm, rynka nertill, på med manschetter. Sy dit knappar och göra knapphål och sedan till sist göra en krage. Sen är den färdig! :)

Nobelklänningsarbetet har jag dock inte kommit så jättelångt med, så tur man får ett sportlov nästa vecka så man har gott om tid att göra klart det.

Nu är det snart läge för sängen. Godnatt!


Mark Segal







lindshe

ahh ókej ;D

du vill inte tävla då så har du 2 chanser - en på födelsedagen, en i tävlingen ;)

Skrev detta: 2011-02-17 / 08:27:00
Blogg/Webbsida: http://lindshe.blogg.se/
Siri - En personlig blogg om mode och stil.

sv: Ja men visst var det ett kap! För bra för att vara sant :)

Skrev detta: 2011-02-17 / 09:43:23
Blogg/Webbsida: http://siribeckman.se
Vinessa

Superfin bild, älskar ju den (jag vet att du inte har tagit den).

Lägg upp bilder på nobelklänningarna sedan:)<333

Du är så grym:D

Skrev detta: 2011-02-17 / 18:13:39
Blogg/Webbsida: http://sistersatheart.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback