Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

28:e Februari 2011


Grant Yoshino      -åhh vad jag längtar efter att det ska bli vår, ingen kyla tack!

Tillbaka till skolan nu efter lovet som vart. Var väl helt okej att komma tillbaka, det var bara att gasa och köra på. Har ju fortfarande massor av skolarbeten. Vi räkna ut innan idag att vi har två prov och två inlämningar +presentation till nästa vecka. Mycket att bita i, men som tur är så har vi inte lika mycket denna veckan.

Dessutom är det sista dagen på februari idag vilket betyder att snart är det min dag!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback