Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Kurser hit och dit


Regan Cameron

Idag har jag varit hemma hela dagen. Första lektionen som skulle börja tio över ett var inställd och sista lektionen blev frivillig att gå på pga av den tidigare lektionen. Så typ bara tagit det lugnt här hemma, tiden har ju också rasat iväg. Känns ju typ som att man vakna precis, men är tvärtom att man snart ska gå och lägga sig. Märkligt! :P

Fick också reda på igår att jag kan trots allt välja en av de kurserna jag velat välja. Men nu har jag ju också funderat mycket på Psykologi A. Så tror att det kommer bli att jag väljer Stil- och färganalys och Psykologi A. Så om inte Stil- och Färganalys kursen startar så har jag Psykologi redan, annars kan jag ju bara hoppa av den sen om jag bara vill ha Stil- och Färganalys. Kanske får ha företagsekonomi med 2:orna också och det är nog på Psykologi-perioden och då får jag ju ändå hoppa av den. Fan va krångligt det blev, får nog fundera LITE till :P Men Stil- och Färganalys ska jag välja i alla fall, men frågan är bara om den kommer starta!







Jennilie

Sv: ja, hoppas du får till det =)

Skrev detta: 2011-02-09 / 14:55:26
Blogg/Webbsida: http://dayswithjen.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback