Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Ny bloggdesign

 
Före | Efter

Nu är den nya designen på plats. Har suttit med denna några dagar nu. Headern blir dock bara tillfällig.
Ville ha samma tema men lite "enklare". Ja, jag gillar den i alla fall. Vad tycker du om den nya designen?







Anonym

Den vart så tjusig så : )

Skrev detta: 2011-01-23 / 22:32:13
Blogg/Webbsida: http://jennyjanssons.se
Mams

Jättefin, så duktig du e !!!

Skrev detta: 2011-01-24 / 07:29:34
A&V

Designen är jättefin, bra jobbat!

KRAM!

Skrev detta: 2011-01-24 / 16:01:27
Blogg/Webbsida: http://sistersatheart.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback