Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Randigt-Spets-Skinn


Detta köpte jag idag på stan. H&M


Sen dessa skorna köpte jag i tisdags. Inte jättesnygga, men passar perfekt till jobbet! Scorett

Måste säga det också, att hellre dessa skor ovan än foppatofflor som alla andra bär. För FY FAN vad jag HATAR dom. Skulle aldrig ta på mig såna fula skor!







Mams

Du borde tillägga att dina fötter inte e gjorda för foppatofflor! du får in båda i en!! =)

Skrev detta: 2011-01-21 / 21:53:19
mikaela

Fint :)) Men... HAR DU GÅTT OCH KÖPT DEN DÄR SPETS TRÖJAN SOM JAG HAR LETAT EFTER HUR LÄNGE SOM HELST?! HAHAHAH :P

Skrev detta: 2011-01-27 / 12:16:01



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback