Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

En vecka har gått..



En vecka har gått på 2011 och måste säga att denna start har nog varit den allra bästa, på väldigt länge. Det har hänt så mycket, varit full av lycka och glädje hela tiden. Såhär får man hoppas att det nu fortsätter när vardagen träder in. Båda systrarna har nu åkt hemifrån och här sitter jag nu själv igen. Imorgon börjar skolan igen, då alla rutiner börjar om. På tisdag väntas redovisning och prov. Hoppas lyckan jag har kan bevaras ändå.

Idag har jag pluggat och suttit och kollat på filmer. Fotat litegrann med nya kameran som förresten har fått ett uv-filter på sig ikväll. Bara väska och fjärrkontroll sen är det dax för storslagna bilder. Eller ja, det kan jag ju få till redan nu, men hade inte varit fel om solen kommit fram en liten stund då..







amanda

fantastisk bild!

Skrev detta: 2011-01-09 / 22:13:18
Blogg/Webbsida: http://amandastyle.blogg.se/
Jenny

SV; Jag har inte testat den så seriöst än. Vill helst fota i dagsljus, men det är lite svårt när det är mörkt jämt :/

Skrev detta: 2011-01-10 / 09:43:16
Blogg/Webbsida: http://jennyjanssons.se
MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: visst har dom :D kram!

Skrev detta: 2011-01-10 / 14:12:51
Blogg/Webbsida: http://mmiaas.blogg.se/
Vinessa

Vad går provet ut på? Alltså, du har väl inte vanliga ämnen i din skola?

:) Nyfiken i en strut!

Skrev detta: 2011-01-10 / 15:58:24
Blogg/Webbsida: http://sistersatheart.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback