Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

20110720


Karlie Kloss by Stephane Sednaoui for Vogue Italia July 2011

En ledig dag idag och den dagen har jag tillbringat på följande sätt.
Blev väckt halv tio för att sedan åka till gekås, ullared där jag köpte lite behövande saker så som hårspray, torrschampoo och volym puder från proffs. Ansiktsservetter, hörlurar och sen inte mycket mer. Efter en stor mjukglass åkte vi sedan hem igen, tar cirkus tjugofem minuter.

Har därefter bland annat suttit och stickat på baköverdelen till långklänningen. Alldeles strax klar med den delen, underbart! Dessutom är båda kjoldelarna klara! Sedan bara framdelen med lite mer speciella saker på. Blir så nöjd så! :)

Imorgon blir det en heldag med den bästa!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback