Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Men vad gör man för pengarna

Äntligen lite ledighet och ändå har man bara jobbat tre dagar i sträck. Men de dagarna har inte varit roliga. Mycket folk, bussar med fotbollslag, trerätterskalas, kaos, konstant arbete och på det en "härlig" värmebölja på minst 40 grader i diskrummet med två stora diskmaskiner som sprutar ut "underbar" het ånga. Låter härligt va! Trött och utsliten, så nu ska jag njuta av att inte behöver jobba som en galning till 23 som jag gjorde igår. Ledig hela veckan förutom lördag. Idag däremot hade jag hoppas på lite sol, men inte de nä. Den ska allt komma fram när man jobbar. Men vad gör man för pengarna! Sweat and pain is included, borde stå på pappret! Haha nä, men ibland går gränsen..







tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Varsågod och tack! :))

Skrev detta: 2011-07-04 / 15:07:39
Blogg/Webbsida: http://tovesegnablogg.blogg.se/
Anonym

Hej! Svara gärna på gåtan på min blogg! Vinnaren får en länk i menyn!



// http://truejenny.blogg.se

Skrev detta: 2011-07-04 / 17:18:54



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback