Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Balen 2011

I eftermiddags var treornas bal i stan och jag var som sagt där och fotade klänningar. Ett lång långt tåg av par gick längs gatan ner. Långklänningar med draperingar, kristaller, flätor och chiffongtyger var det mycket av i år. Ni får se själva nedan, här jag har skrapat fram ett kollage igen med favoritklänningar och detaljer.



Det fick givetvis bli kvinnor utan ansikte eftersom jag inte fått något godkännande att lägga ut bild.
Rätt ska vara rätt!



De sista paren i tåget.


Självfallet var det lika folktätt som det alltid brukar vara. (Ni ser där ovanför 30 skylten längst bort, det är dit paren ska)

Om ett år är det förhoppningsvis min tur, iklädd i en långklänning som jag själv ska sy. Det har jag nog inte sagt förresten, kommer ha det som projektarbete att sy en bal/galaklänning.







HANNAH

Jo det är faktiskt kul, iaf när det är över!! haha :D Fina balbilder!

Skrev detta: 2011-06-13 / 09:38:53
Blogg/Webbsida: http://www.hannahborg.com
hilda

fina klänningar alla hade! :)

Skrev detta: 2011-06-13 / 11:59:58
Blogg/Webbsida: http://linneahilda.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback