Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Black Swan



För någon dag sedan titta jag på filmen Black Swan.
Filmen har fått många priser så tänkte att den måste vara bra. Det var den också och eftersom jag inte visste alls vad den handla om förutom att det var om någon balettdansös, så gjorde de det ännu spännande. I början var den som vilken film som helst men i slutet inser man att den blir sjukare och sjukare. Bra skådespelare! Höga poäng från mig, så ett filmtips men dock inte ett tips för alla eftersom den är en psykologisk thriller.

Handling: Liksom de flesta ballerinor kretsar hela Ninas liv kring balett. Hon är en av de starkast lysande stjärnorna i New York City Ballet Company och när det blir dags att ersätta prima ballerinan Beth som huvudrollen i Svansjön står Nina på tur. Men hon får oväntad konkurrens i nykomlingen Lily som imponerar stort på regissören med sin sensualitet och passion. Allt som de två rivalerna utvecklar en skruvad vänskap blir Nina mer och mer desperat och frågan är hur långt hon är villig att pressa sig själv för sin karriär.




Har du sett filmen? Vad tyckte du?







Fannyninas

Hej! Jag har röstat på din klänning!:)

Skrev detta: 2011-06-26 / 21:26:49
Blogg/Webbsida: http://fannyninas.blogg.se/
已知 Mohammedi Al-debis™

sv: Okejj :D

Skrev detta: 2011-06-26 / 21:32:38
Blogg/Webbsida: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Paulina

HAHA, va glad jag blir så säger du att du mår bra :)

Jag har inte gjort så mycket :)

Dudå?<33

Skrev detta: 2011-06-26 / 22:45:01
Blogg/Webbsida: http://paulliiinn.blogg.se/
Johanna - foto & musik

Jag hatar thrillrar egentligen, men jag MÅSTE se den här! Har velat det enda sen jag fick höra om den först, men aldrig tagit tummen ur..

Skrev detta: 2011-06-26 / 22:51:55
Blogg/Webbsida: http://shonali.blogg.se/
SANDRA-EN JÄVLIGT GRYM BLOGG!

jag tycker den är skitbra!!! lite läskig ibland, men den måste man fan se!!

Skrev detta: 2011-06-27 / 11:04:52
Blogg/Webbsida: http://sandrasofiaa.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback