Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Nästan sommarlov

Haft en underbar vecka. Måndagen var lugn och både tisdag och onsdag hade jag bara textil på schemat. Sedan har man ju vart ledig som alla andra. Jag har därför varit i väg på en liten semestertripp till skåne igen tillsammans med Mikaela med familj. Sol och värme, grillning, musik osv. Vart härligt! Därför har det inte hänt så mycket här i veckan. Imorgon är det nationaldagen och då åker jag härifrån, hem igen och tar tag i de sista dagarna innan det underbara sommarlovet börjar!

Nu blir det tacos!

 










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback