Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

090611

Idag har vart en annorlunda dag utöver det vanliga som brukar hända på torsdagar. Ska inte berätta så mycket om det precis men de va bråk/dålig stämning på en lektion, en i klassen fick bli hämtad av ambulans på gympan och på textilen så gjorde vi nästan helt färdigt maskoten till banken. Hon som ska bära den kom för den sista provningen av den idag och tur nog så passa den perfekt. Lite småfix kvar och i nästa vecka ska den bli hämtad. Desstom fick vi alla en present som tack för att vi sytt den.

Himla skönt att man nu är befriad från plugg. Lite så man själv ställer sig frågan om vad man ska göra!? Bara att invänta sommarlovet.







Marcus Å

Hur är det med dig annars då? :)

Skrev detta: 2011-06-10 / 17:43:34
Blogg/Webbsida: http://slipsens.se
Mikaela

Gud vad fin blogg design du har!

Skrev detta: 2011-06-11 / 14:31:55
Blogg/Webbsida: http://mikee.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback