Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Water for Elephants

Såg filmen Water for Elephants igår kväll. En film jag VERKLIGEN kan rekommendera, jättebra. Bra skådespelare allihop, bra handling dock hemsk. Otroligt fin inspelning och atmosfär, älskar att det utspelas på ett gammalt cirkus. 5/5

Handling: På en cirkus någonstans i 30-talets USA hittar Jacob ett nytt liv efter att hans föräldrar dödats i en olycka. Där finner han också kärleken i cirkusens stjärna Marlena men för att kunna vara tillsammans måste de bryta sig loss från det enda liv de känner till. 

Har du sett filmen? Vad tyckte du?







Emelie

Sv: tack så mycket! =D

Skrev detta: 2011-06-12 / 15:45:28
Blogg/Webbsida: http://emellay.blogg.se/
MARIA - mode, outfits & inspiration

Åååh måste bara se den där! Bara hört massa positivt om den :) och rob kan man ju inte klaga på, hehe!



sv: okej, ska hålla utkik då :) kraaam!

Skrev detta: 2011-06-12 / 17:50:51
Blogg/Webbsida: http://mmiaas.blogg.se/
Marcus Å

Jag har inte sett den filmen, kanske får ta och göra det. Igår blev det en trevlig kväll på krogen faktiskt... Allt bra idag då?

Kram

Skrev detta: 2011-06-12 / 19:19:30
Blogg/Webbsida: http://slipsens.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback