Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

A Friend in London



Har ju tidigare lagt in Norges bidrag till Eurovision så denna gången tänkte att jag kunde bjuda på bidraget från Danmark. Ah och denna är nog snäppet bättre enligt mig, eller?! Vad tycker du, är den bra eller dålig?







Emina

helt okej :) den påminde rätt mycket om andreas - sing for me :p

Skrev detta: 2011-03-27 / 13:54:41
Blogg/Webbsida: http://eminaochmaria.blogg.se/
Sara ~ Candis

SV. Ojj tack så jättemycket :D vad glad jag blir :D

Skrev detta: 2011-03-27 / 14:51:45
Blogg/Webbsida: http://candis.se
Amadnda

Bästa låten nånsin! <3

Skrev detta: 2011-05-18 / 17:54:29



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback