Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Det kom idag!


Detta fanns i leveransen jag har skickat efter och som jag fick idag! Whiho!
Kavaj med lite militärstuk, en freebra (måste ju se hur bra en sån är och behöver en också) Sedan köpte jag även med silver shampoo och balsam från John Frieda, som jag hört ska hjälpa. Fick dessutom med en tidning på köpet.







Matildaz

SV. Kjolen kommer från en finsk butik som heter seppälä :)

Skrev detta: 2011-03-30 / 20:55:43
Blogg/Webbsida: http://matildaz.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback