Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Earth Hour


Om en timme släcker vi för en ljusare framtid. Delta du också!







yvve

Vi har en uppgift nu på skisstekniken att vi ska ta fram skisser som man har som ett mål att uppnå. Så Erika gogglade modeskiss på google för de e nått hon tycker e fint. så resultatet blev en bild du la upp på din blogg. Du är på första raden på google bilder, när man gogglar modeskiss. :) Hon undrar om det är du som photoshopat ihop de olika bilderna eller om du hittat den på internet?? pusss

Skrev detta: 2011-03-26 / 20:41:47
HANNAH

Visst är dom :) dyra dock.. hmm! :)

Skrev detta: 2011-03-27 / 11:59:39
Blogg/Webbsida: http://hannahborg.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback