Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Köpt garn till långklänning


Japp som rubriken lyder så har jag tagit beslutet om färgen på garnet. Trodde jag aldrig skulle kunna välja vilken färg men efter att ha suttit i butiken ett tag och färgvalen eftersom försvann så tog silver/grå hem det slutgiltiga beslutet. 14 små nystan som kosta hela 450 spänd, så då kanske ni förstår att färgen inte få bli fel. Så gäller det också med långklänningen som jag ska sticka fram i detta garnet. Allt ska inte bli bra utan bäst och perfekt!







JENNY

Sist jag laddade ner så va det det iaf, men jag kan inte lova säkert :(

du har inget virusprogram?

Skrev detta: 2011-03-29 / 20:12:12
Blogg/Webbsida: http://jennyjanssons.com
JENNY

Ja men då så :)

Nej, it lasts forever :)

Skrev detta: 2011-03-29 / 20:41:02
Blogg/Webbsida: http://jennyjanssons.com
Matildaz

Spännande att se resultatet!

Skrev detta: 2011-03-29 / 22:34:12
Blogg/Webbsida: http://matildaz.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback