Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Tv-tips



Superstylisten Jonas - Ikväll på tv3 kl 22:00 - 22:30

Superglamourösa Jonas Hallberg är ett av de hetaste namnen i modevärlden och i kväll kan du få en inblick i hans lyxiga vardag. Då är det premiär för hans nya serie Superstylisten Jonas på TV3.

Svenske Jonas Hallberg är en av världens mest framgångsrika stylister. Han lever ett synnerligen glamouröst liv i Hollywood och är en naturlig del av de största kändisarnas värld, både professionellt och privat. I åtta avsnitt får vi nu följa Jonas minst sagt annorlunda vardag i ett dagboksliknande program. Allt från röda mattan-event till galet glamourösa fester hemma hos Hollywood-eliten. Jonas intresse för mode startade redan under barndomsåren hemma i Köping och hans brinnande intresse och fingertoppskänsla tog honom till Stockholm och sen vidare runt hela världen. Han har stylat Cameron Diaz, Scarlett Johansson, Sienna Miller, Jessica Alba och Catherine Zeta-Jones bland många andra.

Jag ska definitivt se! Ska du också?







Lisa

Nemen, då missar du ju Big Brother ;)

Skrev detta: 2011-03-15 / 19:17:58
Blogg/Webbsida: http://lisaamelie.blogg.se/
MARIA - mode, outfits & inspiration

Missade det, buhu! Han har världens snyggaste efternamn också ;D

Skrev detta: 2011-03-18 / 16:42:22
Blogg/Webbsida: http://mmiaas.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback