Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Slutet blir en början på annat

Magdalena Frackowiak by Zuza Krajewska and Bartek Wieczorek

Textil idag, då jag bara hade en lektion. Leta fakta inför fördjupningsarbetena vi har börjat på med nu (en designer, en annan kultur och ett historiskt plagg) Sen gjorde man lite andra saker som egentligen inte var meningen, nämligen stickningen. Ska bara köpa garn sen ska jag börja på med långklänningen! :)

Sluta 11.10 men åkte hem 15.15 istället. Så jobba med min blus som fortfarande inte är klar. Har sytt fast manschetterna nu men har krage, knappar och knapphål kvar. Det tar längre tid än vad man tror..







Matildaz

Snygg bild!

Skrev detta: 2011-03-28 / 17:15:09
Blogg/Webbsida: http://matildaz.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback