Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Dagen efter!


Inte var det sista inlägget igår inte. Harold Camping hade fel även denna gången. Inte för att jag ens trodde på att jorden skulle gå under, snarare att han själv skulle gå under!

Igår var jag på födelsedagskalas och det blir det lite för mamma idag också eftersom hon kommer hem idag. Sedan ska jag större delar av dagen skissa på kläder till kollektionen vi har fått som arbete nu i en kurs. Ska även fixa ihop lite tygprover som jag ska skicka efter. Goo dag med andra ord!







Maj - en bra träningsblogg

tur att vi får leva ett tag till.. :)

Skrev detta: 2011-05-23 / 10:31:58
Blogg/Webbsida: http://majjohansson.blogg.se/
Matildaz

trevligt med kalasfirande :)

Skrev detta: 2011-05-23 / 14:51:33
Blogg/Webbsida: http://matildaz.blogg.se/
Maj - en bra träningsblogg

Tack, men tyvärr är det inte jag som tagit bilden, utan någon annan ifrån weheartit.com :) men det är en snygg bild.

Skrev detta: 2011-05-24 / 08:35:58
Blogg/Webbsida: http://majjohansson.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback