Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Ja, må hon leva...

Ja, må hon leva!  Ja, må hon leva!  Ja, må hon leva uti hundrade år!
Javisst ska hon leva!  Javisst ska hon leva!  Javisst ska hon leva uti hundrade år!

Och när hon har levat,  Och när hon har levat,  Och när hon har levat uti hundrade år!
Ja då ska hon leva,  Ja då ska hon leva,  Ja då ska hon leva där som änglarna bor!


Grattis Mamma på födelsedagen! ♥







Anna - rösta på mig och bli länkad!

Grattis till din mamma i efterskott! Hon fyller år samma dag som jag! :)



Vill du bli länkad på min blogg? Rösta i så fall på mig på http://sr.sr/sommar (jag är kandidat nr 6) och säg till mig då du röstat så länkar jag dig! :)

Tack på förhand!

Skrev detta: 2011-05-18 / 11:27:35
Blogg/Webbsida: http://annaanstensen.blogg.se/
Mams

Tack älsklingen =) Först idag såg jag din fina hälsning <3

Skrev detta: 2011-05-21 / 11:16:06



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback