Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Lönar sig till slut


Karlie Kloss by Alexi Lubomirski for Vogue Germany December 2011

Satt vid en overlockmaskin igår som stod och stampa (inte direkt tyst) i fyra timmar. Både jag och några andra tyckte jag var jobbig, MEN vad gör man inte för konsten! Får hoppas att allt detta arbete som skall sitta på studentklänningen lönar sig till slut. Fortsatte idag med att sy fast alla overlocktrådar, då jag även en lördag åkte in till textilen för att sitta och jobba under tiden det var öppet hus.

Ikväll blir det lite födelsedagsfirande för Becca som fyllde år förra söndagen!







LINDSHE - svart bälte i shopping! -

sv : åhh tack så nkt! :D älskar mina klännigar också ;D haha



jajamen! lycka till med firandet idag då1 :D



pusss

Skrev detta: 2011-11-19 / 16:08:15
Blogg/Webbsida: http://lindshe.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback