Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Inför Studenten 2012

Ojojoj, vilken fart man haft i veckan. Kämpat med textiluppgifterna all min vakna tid från ungefär klockan 9:00 till 00:00 på dagarna. Sovit dåligt och stressat på dagarna, så nu är man helt slut. Då man dessutom igår var på först klass/förfest och sedan första studentfesten (200-dagars) på Oscars. Tema var: Ursäkta, jag kom precis ifrån...

Jag var utklädd till flygvärdinna slash kontorist och då förstår ni kanske vart jag kommer ifrån. Riktigt rolig kväll trots allt, dock är mina fötter blåa av att hoppa runt i klackar! Men om man ska vara fin får man lida pin.

Åter till textilen, så hann jag med nästan allt som skulle göras. Enbart en trikåklänning som är halvfärdig, vilket talar om att min studentklänning nu är färdig!!! Och plaggen som även byxor och stickning är redovisade nu.
Detaljbild på studentklänning kommer snart!

Nu ska jag vila upp mig i soffan och titta på idol.







ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Jaa! Vill se bilder! :D

Skrev detta: 2011-11-26 / 20:57:30
Blogg/Webbsida: http://adaras.se



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback